Je winkelwagen is leeg.
Geplaatst op 24-04-2016 door Frank Andringa
"Als mijn horloge kapot is en ik het naar jullie opstuur voor reparatie, hoe lang duurt het dan voordat ik mijn horloge terug heb?" Die vraag krijgen wij hier regelmatig. Een terechte vraag. Want natuurlijk wil jij je horloge zo snel mogelijk weer om je pols dragen. Dat snappen wij heel goed.
Heel vervelend. Koop je een horloge, blijkt het na een tijdje niet meer te werken. Wij staan voor kwaliteit van de horloges die wij verkopen, maar helaas kunnen wij dit niet voorkomen. Het minste dat we kunnen doen is jou daarom de beste service bieden. Binnen de garantieperiode, in de meeste gevallen is dat twee jaar, laten wij daarom gratis reparaties uitvoeren aan het uurwerk.
Voor de meeste reparaties geldt echter dat wij ze zelf niet kunnen uitvoeren. Als officieel dealer van alle horlogemerken die wij verkopen, sturen wij de horloges die gerepareerd moeten worden naar het merk zelf. In hun service center wordt het probleem met jouw opgelost. En valt het probleem niet op te lossen? Dan komt er een andere oplossing.
Het betekent wel dat jij je horloge enige tijd kwijt bent. Wij gaan er bij een reparatie standaard vanuit dat dit vier tot zes weken duurt. Dat klinkt als lang en zo voelt dat natuurlijk ook. Maar het horloge wordt er naar toe gestuurd, getest, gerepareerd, opnieuw getest en vervolgens naar ons teruggestuurd. Wanneer wij het het horloge na reparatie weer ontvangen, dan controleren wij of het inderdaad weer goed loopt. Vervolgens sturen wij het goed ingepakt terug naar jou.
Heb je vragen over een horloge dat gerepareerd moet worden? Stuur ons dan een e-mail of bel. Wij staan altijd klaar om jouw vragen te beantwoorden.