Vragen over je WatchXL bestelling? Wij helpen je!
Kies uw taal
Sinds 2005 de beste service al bijna 20 jaar!
Betaal achteraf 30 dagen na ontvangst
Eenvoudig retour 60 dagen bedenktijd
Sinds 2005 de beste service al bijna 20 jaar!

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg.

Heb je vragen over je bestelling bij WatchXL: Lees deze FAQ's!

Geplaatst op 12-05-2020 door Marc Hut

tw steel demo horloges WatchXL horloges
Door het coronavirus zijn het lastige tijden. Een groot deel van Nederland werkt thuis of kan  momenteel niet aan het werk. Daarbij komt dat de bezorgdiensten het heel erg druk hebben. Er wordt nu eenmaal erg veel online bestelt door corona. WatchXL staat ook in deze moeilijke tijden nog steeds voor je klaar. Zoek je een horloge of heb je een horloge gekocht en zit je met wat vragen? Laat het ons weten. Of heb je een vraag over een bestelling die je bij ons gedaan hebt, vraag je je bijvoorbeeld af waar je bestelling blijft? Onze klantenservice is bereikbaar per telefoon en e-mail. Om je snel verder te helpen hebben we een aantal belangrijke FAQ's voor je op een rijtje gezet:

Bestelling geplaatst, geen bevestiging gekregen?

Heb je bij WatchXL een bestelling geplaatst, de betaling voldaan, maar je hebt geen bevestiging gekregen? Wij sturen altijd een bevestiging maar deze kan in de spamfolder van je e-mail terecht zijn gekomen. Kijk daar dus eerst even.

Bestelling geplaatst maar nog geen track en trace?

Alle producten waarbij vermeld staat 'Op voorraad' en die je bestelt op werkdagen voor 15.00 uur, worden dezelfde dag nog verzonden. In Nederland en België gaat dat meestal met PostNL. PostNL haalt aan het einde van de dag de pakketten bij ons op en scant deze. Na het scannen ontvang jij een track en trace mailtje.  Ook dit mailtje kan in de spamfolder terecht komen, dus check die even. Echt niets kunnen vinden? Laat het ons even weten, wij kijken het na.

Mijn Klarna betaling is nog niet gelukt, hoe zit dat

Heb je gekozen voor achterafbetalen met Klarna? De betaling is nog niet goedgekeurd? Wij kunnen je daarover helaas niet veel meer vertellen dan dat je het beste contact op kunt nemen met Klarna. In verband met de privacy wetgeving kunnen wij jouw Klarna betaalgegevens niet inzien. 

Tip: lees ook dit blog >

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil annuleren

Dat kan natuurlijk altijd. Bel of mail ons even en we regelen dat voor je. Het aanschafbedrag wordt snel en probleemloos aan je gecrediteerd.

Ik heb mijn horloge ontvangen en ik wil 'm retourneren

Geen probleem. Mits het horloge ongedragen is natuurlijk. Passen mag natuurlijk altijd en als het uurwerk dan toch niet helemaal jouw ding is dan mag je 'm terugsturen. Wij geven je 60 dagen de tijd om te retourneren. Met het bijgeleverde retourformulier kun je het horloge aan ons retoursturen. Geef wel even aan wat het ordernummer is en of je geld terug wilt of wilt ruilen.

Lees hier alles over retourneren >

Ik heb een horloge met een schakelband besteld, hoe weet ik of deze past?

Een horloge met schakelband bestellen op internet en dan maar afwachten of deze past?  Gelukkig leveren wij bij alle horloges waarbij dat nodig is een bandinkorter.

Sommige horloges hebben een schakelband met schroefjes (bijvoorbeeld TW Steel en Tauchmeister). Deze kun je niet met een bandinkorter losmaken maar dat moet je doen met een kleine schroevendraaier. Die wordt helaas niet meegeleverd omdat dit met eigen gereedschap makkelijk uit te voeren is.

Inkorten is dus makkelijk zelf te doen. Kom je er toch niet uit? Lees hier hoe je de horlogeband inkort:

Met deze instructie kun je zelf de horlogeband inkorten >

Ik weet niet of mijn schakelband schroefjes of splitpennen heeft, en nu?

De splitpennen die de diverse merken in schakelbanden gebruiken lijken best op kleine schroefjes. Ze zijn aan een kant immers ook gespleten. Maar ze zijn toch echt een stuk kleiner. Grofweg kunnen we zeggen dat de meeste TW Steel horloges en Tauchmeister horloges schroefjes hebben. Heb je een van onze horloges gekocht en twijfel je? Neem even contact met ons op, we adviseren je graag.

Tot slot: jouw bestelling wordt met zorg behandeld en verzonden!

Het zijn gewoon lastige tijden voor ons allemaal. Maar wij blijven voor je klaar staan, neem vooral contact op als je vragen hebt. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 10.00-16.00 uur.

Stay safe!

Copyright © 2005-2024 - WatchXL Horloges - Vragen? Bel 0592-707213 Algemene voorwaarden Privacy policy