Je winkelwagen is leeg.
Geplaatst op 30-04-2020 door Marc Hut
Het gebeurt nog steeds wel eens dat klanten na het bestellen geen orderbevestiging krijgen. Met name bij Gmail komt dit wel eens voor. Erg vervelend natuurlijk, want daardoor ga jij twijfelen of je order gelukt is en vraag je je misschien af of het horloge dat je besteld hebt wel geleverd gaat krijgen!
Maar… Geen paniek! Want in 99 van de 100 gevallen is er een duidelijke oorzaak voor het niet krijgen van de bevestiging: de spammap!
Op de een of andere manier belanden onze bevestigingen bij met name Gmail zo af en toe wel eens in de reclame-/spammap van de e-mail. Vervelend, want je gaat dan misschien twijfelen of alles wel goed komt. Wij sturen altijd een bevestiging. Heb je die niet gekregen? Check dan eerst ff of je de bevestiging in de spammap kunt vinden. De bevestiging wordt gelijk na het bestellen gemaild dus je zou omstreeks dat tijdstip een mailtje van WatchXL moeten hebben.
Vind je ook daar geen bevestiging, heb je helemaal niets gekregen? Mail of bel ons gerust, we helpen je graag. We kijken of je bestelling goed is doorgekomen en of de betaling geslaagd is. Indien nodig sturen we je uiteraard een nieuwe bevestiging. Gaat er iets fout dan lossen wij het voor je op, daar kun je op rekenen.
Nadat jouw bestelling verwerkt is en gescand wordt door de koeriers van PostNL, UPS etc. krijg je altijd een e-mail met daarin de track & trace van jouw pakketje. Zo weet je altijd wanneer het pakket bezorgd wordt. Ook hierbij is het handig zo af en toe de spammap te controleren!
Voor vragen of opmerkingen neem gerust contact op met WatchXL Horloges. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.
T. +31 (0)592 707213 (Spreek je de voicemail in? Wij bellen je terug!)
E. [email protected]
Of via Facebook